VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY
zákazka postupom podľa § 117 „zákazka s nízkou hodnotou“ v súlade so zákonom
č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov
1) Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: ARSI-RS s.r.o.
Adresa: Štrkovec 129, 980 45 Štrkovec
Krajina: Slovenská republika
Štatutárny zástupca: Bc. Zoltán Szabó
IČO: 47 526 769
DIČ: 2023942789
Telefón: +421 905 963835
e-mail : zoltanszabo.100@gmail.com
Internetová adresa: www.gemerland.sk
IBAN: SK08 5200 0000 0000 1621 8506
Kontaktná osoba pre verejné obstarávanie:
Bc. Zoltán Szabó
Telefón: +421 905 963835
e-mail : zoltanszabo.100@gmail.com
2) Predmet zákazky:
Názov predmetu zákazky: Chladiarenská technológia
Spoločný slovník obstarávania (CPV):
Hlavný slovník: 45213210-8 Chladiarenské zariadenia
Predpokladaná hodnota: 92.612,00 EUR
Predmetom zákazky je obstaranie chladiarenskej technológie v zmysle technickej špecifikácie, ktorá tvorí prílohu č.2 tejto výzvy. Súčasťou predmetu obstarávania sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto realizácie a ďalšie súvisiace náklady s realizáciou predmetu zákazky.
3) Miesto a lehota uskutočnenia predmetu zákazky:
Adresa uskutočnenia: Hatvaniho 15, 979 01 Rimavská Sobota
Požadovaný termín plnenia: do 2 mesiacov od písomnej objednávky
4) Typ zmluvy a trvanie zmluvy na uskutočnenie predmetu zákazy:
Na predmet zákazky bude uzavretá Kúpna zmluva, návrh zmluvy je súčasťou tejto výzvy.
Trvanie zmluvy: 24 mesiacov od účinnosti zmluvy
5) Zdroj finančných prostriedkov a podmienky financovania
Predmet zákazky bude financovaný z regionálneho príspevku a z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa. Nebude poskytnutý preddavok ani záloha, fakturácia prebehne po prevzatí predmetu zákazky a potvrdení odovzdávacieho protokolu. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia.
6) Ponuka:
Vo svojej ponuke predložte nasledovné doklady a dokumenty:
P.č. | Požiadavka na ponuku |
1. | Doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu alebo realizovať práce (napr. Výpis z obchodného registra, Živnostenský list) – originál alebo úradne overená kópia, v prípade, ak je uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov nie je potrebné tento doklad predkladať |
2. | Príloha č. 1: Vyplnený a podpísaný návrh Kúpnej zmluvy |
3. | Príloha č. 2: Technická špecifikácia predmetu kúpy (tvorí zároveň prílohu Kúpnej zmluvy) |
7) Miesto a lehota na predkladanie ponuky:
Kompletné ponuky v rozsahu podľa bodu 6 požadujeme doručiť v listinnej podobe na adresu uvedenú v bode č. 1), pričom každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku.
Lehota na predkladanie ponuky: 30.9.2020, 12.00 h
Lehota viazanosti ponuky: 6 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk
8) Vyhodnocovanie ponúk:
Verejný obstarávateľ vyhodnotí predložené ponuky podľa nasledujúceho kritéria:
najnižšia cena za celý predmet zákazky bez DPH uvedená v Kúpnej zmluve
Navrhovanú cenu je potrebné zaokrúhliť na 2 des. miesta. Ak uchádzač predloží cenu na viac ako určený počet desatinných miest, bude jeho cena zaokrúhlená v zmysle všeobecných platných pravidiel o zaokrúhľovaní (t.j. od číslice 5 – vrátane sa bude zaokrúhľovať smerom nahor).
Za úspešnú bude označená ponuka s najnižšou predloženou cenou za celý predmet zákazky v EUR bez DPH uvedená v Kúpnej zmluve a je celkovou cenou prílohy č. 2: Technická špecifikácia predmetu zmluvy (tvorí zároveň prílohu Kúpnej zmluvy).
Na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk bude identifikovaný úspešný uchádzač, ktorému verejný obstarávateľ oznámi, že uspel a s ktorým uzatvorí zmluvný vzťah.
Neúspešným uchádzačom verejný obstarávateľ zašle informáciu o výsledku vyhodnotenia ponúk, s informáciou, že neuspeli a s uvedením dôvodu.
9) Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť podmienky obstarávania alebo obstarávanie zrušiť v prípade ak:
- ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti
- nebude predložená ani jedna ponuka
- ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám vo výzve na predkladanie ponúk
- ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo toto verejné obstarávanie
- predložené ponuky budú nevýhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa
Do hodnotenia podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk budú zaradení len tí uchádzači, ktorí splnia podmienky účasti uvedené v bode 6 tejto výzvy a dodržia všetky požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky a obsah ponuky uvedené v tejto výzve.
Verejný obstarávateľ do 5 pracovných dní od termínu predloženia ponúk písomne oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, informáciu o výsledku. Uchádzačom, ktorí predložia svoje ponuky, v prípade neúspešnej ponuky, nevzniká žiadny nárok na úhradu nákladov, ktoré mu vznikli s prípravou a doručením ponuky.
V Štrkovci, 22.9.2020
Prílohy:
Príloha č. 1 – Kúpna zmluva
Príloha č. 2 – Technická špecifikácia predmetu kúpy
Bc. Zoltán Szabó
konateľ spoločnosti